Inlenersbeloning
Stuur een mail naar PE@seu.nl om je in te schrijven voor het on demand webinar.
Waarom gaat er in de praktijk zoveel mis m.b.t. de Inlenersbeloning? Bij 9 van de 10 uitzendbureaus levert het niet alleen frustratie op bij de medewerkers van het uitzendbureau. Het zorgt ook voor veel ergernis bij de opdrachtgever/ inlener, waarna de spanningen binnen het uitzendbureau tussen de commerciële medewerkers en de medewerkers van de backoffice (onnodig) toenemen. Tijdnood en het mislopen van omzet is aan de orde van de dag.
Het proces om de inlenersbeloning in kaart te brengen is doorgaans inefficiënt en verre van effectief, met veel verborgen (interne) kosten en het mislopen van omzet als gevolg!
Waarom is dit proces zo vatbaar voor ruis, en wat kan je eraan doen?
Tijdens het webinar gaan we hier uitvoerig bij stilstaan. We starten uiteraard met “why”, waar komt de inlenersbeloning vandaan? Waarom is het zo belangrijk dat je als medewerker van een uitzendbureau precies weet te vertellen wat alle “ins en outs” zijn. Of je nu werkt vanuit een commerciële of ondersteunende rol of werkt op de backoffice.
Naast het behandelen van de wet- en regelgeving wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden inzicht verworven om vervolgens een nieuw uitzicht te creëren. De sprekende en herkenbare knelpunten worden omgezet in pluspunten c.q. geëlimineerd.
Hoe creëer je bij de inlener een “wow” gevoel, word je gezien als autoriteit en word jij dé partner in Flex? Daarnaast worden er tips gegeven wat je kan doen om toezicht te houden bij het invoeren van een efficiënt en effectief inlenersbeloning proces, met alleen maar blije gezichten tussen afdelingen. Voor toekomstige wijzigingen houd je het overzicht om deze tijdig, juist en volledig door te voeren, zodat miscommunicatie met de inlener en druk op de marge kan worden voorkomen!
Dit webinar wordt gegeven door Arno Hoekstra van Artra
Arno Hoekstra (60) is trainer bij Artra, dé opleider voor arbeidsmarktprofessionals. Hij is 21 jaar actief in de uitzend- en detacheringsbranche. Ruim 13 jaar als directeur en 8 jaar als trainer/ coach voor uitzendprofessionals en directie. Arno heeft een bedrijfskundige opleiding, Rijksuniversiteit Groningen en is gespecialiseerd in de (positieve)psychologie vraagstukken binnen organisaties.
Waarom gaat er in de praktijk zoveel mis m.b.t. de Inlenersbeloning? Bij 9 van de 10 uitzendbureaus levert het niet alleen frustratie op bij de medewerkers van het uitzendbureau. Het zorgt ook voor veel ergernis bij de opdrachtgever/ inlener, waarna de spanningen binnen het uitzendbureau tussen de commerciële medewerkers en de medewerkers van de backoffice (onnodig) toenemen. Tijdnood en het mislopen van omzet is aan de orde van de dag.
Het proces om de inlenersbeloning in kaart te brengen is doorgaans inefficiënt en verre van effectief, met veel verborgen (interne) kosten en het mislopen van omzet als gevolg!
Waarom is dit proces zo vatbaar voor ruis, en wat kan je eraan doen?
Tijdens het webinar gaan we hier uitvoerig bij stilstaan. We starten uiteraard met “why”, waar komt de inlenersbeloning vandaan? Waarom is het zo belangrijk dat je als medewerker van een uitzendbureau precies weet te vertellen wat alle “ins en outs” zijn. Of je nu werkt vanuit een commerciële of ondersteunende rol of werkt op de backoffice.
Naast het behandelen van de wet- en regelgeving wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden inzicht verworven om vervolgens een nieuw uitzicht te creëren. De sprekende en herkenbare knelpunten worden omgezet in pluspunten c.q. geëlimineerd.
Hoe creëer je bij de inlener een “wow” gevoel, word je gezien als autoriteit en word jij dé partner in Flex? Daarnaast worden er tips gegeven wat je kan doen om toezicht te houden bij het invoeren van een efficiënt en effectief inlenersbeloning proces, met alleen maar blije gezichten tussen afdelingen. Voor toekomstige wijzigingen houd je het overzicht om deze tijdig, juist en volledig door te voeren, zodat miscommunicatie met de inlener en druk op de marge kan worden voorkomen!
Dit webinar wordt gegeven door Arno Hoekstra van Artra
Arno Hoekstra (60) is trainer bij Artra, dé opleider voor arbeidsmarktprofessionals. Hij is 21 jaar actief in de uitzend- en detacheringsbranche. Ruim 13 jaar als directeur en 8 jaar als trainer/ coach voor uitzendprofessionals en directie. Arno heeft een bedrijfskundige opleiding, Rijksuniversiteit Groningen en is gespecialiseerd in de (positieve)psychologie vraagstukken binnen organisaties.